דף הבית › שירות לקוחות › שאלות ותשובות
שירות לקוחות
לא חייבים, ניתן לרכוש באתר כאורח. אנו ממליצים לבצע רכישה כמשתמש רשום על מנת למקסם את ההטבות שלנו באתר. בנוסף, לשמור מוצרים שאהבתם ולעדכן את הפרטים אישיים. כך גם תוכלו להיות מעודכנים במבצעים שלנו 🙂
הוסיפו לסל הקניות את הפריטים שאתם אוהבים בלחיצה על כפתור "הוסף לסל". לאחר מכן לחצו על אייקון סל הקניות בפינה הימנית העליונה באתר. עברו על ההזמנה שלכם ובדקו כי הפריטים, הצבעים והכמויות נכונים. לחצו על כפתור "מעבר לתשלום". כעת תוכלו להתחבר ולבצע את הרכישה כלקוח רשום או לבצע את ההזמנה כאורח הפרטים הנדרשים. עם השלמת ההזמנה תקבלו מייל אישור הזמנה.
באפשרותכם לשלם בכרטיסי אשראי וב-PAY PAL. לא ניתן לשלם במזומן או במענה טלפוני.
ניתן לשלם בתשלומים:
ברכישה מעל 300 ש"ח – 3 תשלומים.
ברכישה מעל 600 ש"ח – 4 תשלומים.
ברכישה מעל 1000 ש”ח ומעלה – 5 תשלומים.
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, פנו אלינו לשירות הלקוחות שלנו במייל לכתובת: marketing@mama-ys.com צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר.
אם אתם לא רוצים לפספס את המבצעים שלנו הצטרפו לניוזלטר. בעת ההרשמה לאתר סמנו ב-וי את הריבוע המאשר קבלת חדשות ומבצעים. במידה ולא ביצעתם זאת בעת ההרשמה לאתר, תוכלו למצוא הרשמה לניוזלטר בתחתית האתר שלנו תחת הכותרת "הישארו מעודכנים" למלא את כתובת האימייל שלכם וללחוץ על כפתור “הצטרפות".
בתוך 5 ימי עסקים. הספירה מתבצעת מיום העסקים הבא, החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי.
ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.
ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:
1. בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל של שירות הלקוחות של החברה: marketing@mama-ys.com
2. בדואר רשום לכתובת: האופה 9, אשקלון.
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח/ה ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין.
הנך מתבקש/ת לשמור את האסמכתא בגין ביצוע ההזמנה וכן להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.
כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, בניכוי דמי משלוח (ככל ונגבו) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.
אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן. לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקשים/ות הלקוחות, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו וחלקיו – בהתאם לתקנון החברה.
- לאחר ביצוע ההזמנה אנו מתחייבים לאספקה עד 5 ימי עסקים.
- שליח עד הבית חינם בקניה מעל 300 ש״ח.
- ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הראשון לאחר אישור ההזמנה בחברת האשראי.
- המשלוחים מבוצעים ע״י חברה חיצונית.
- המשלוח יגיע לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה. ולפי שעות הפעילות של חברת השליחויות. במקרה של השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, לא תהיה החברה אחראית לכל נזק/ אובדן מכל סוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
- כל האמור להעיל בכפוף לתקנון החברה.
- את הפריט יש לשלוח לחברת יוחנן סולומון בע"מ, רח׳ האופה 9, אשקלון, עד 14 יום מיום קבלתו.
- ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח עידכון במייל.
- את ההחלפות/החזרות ניתן לבצע אך ורק באריזתו המקורית של המוצר.
- בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, זכות ביטול עסקה תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם אבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
- לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט או אריזה.
- כל האמור להעיל בכפוף לתקנון החברה.